niedziela, 3 marca 2013

Pierwsze opowiadanie by Natalie


ok więc dziś moje 1 opowiadanie :)

Wszyscy siedzieli w jadalni i jedli śniadanie nagle Trudy wchodzi do salonu a za nią jakiś przystojny brunet ``przystojniak `` pomyslała patricia - ``siadaj gdzie chcesz i zjedz śniadanie potem sie rozpakujesz`` powiedziała z uśmiechem trudy
``hej piękna jestem Eddie``-powiedział brunet do patrici -alfie sie na niego popatrzaljak na gifie

``Jak sie zaraz nie zamkniesz to ci włoże tego rogalika do twojej brzydkiej gęby``-wykrzyczała patricia choć tak nie myślała
``ok ok ja tylko chciałem sie troche po przekomażać ``-powiedział-``a tak w ogóle jestem eddie z ameryki``
`hej jestem nina też z ameryki`-powiedziała nina z uśmiechem
`o hejka śliczna`-powiedział eddie
na to nina bardzo szeroko sie uśmiechneła
fabian był troche zły że jego dziewczyna nie zareagowała -hej eddie nina to moja dziewczyna wszystkie są zajęte oprócz patrici-powiedzia


Nina spojzala na fabiana (jak na gifie )


`ok czyli jednak patrcia`-powiedział z uśmiechem do patrici
`alfie chodżmy na zakupy`-wykrzyczała Amber i zarzucila wlosami



`więc mam dla was bardzo ważną wiadomość jak wiecie rozmawiałam z  panem z sweet`em na temat naszego promu i sie zgodził będzie w tą sobote`-powiedziała uradowana mara
`o jeju szybko musimy leciec na zakupy nina ty jednak idziesz ze mna papa alfie`-amber złapała ręke niny i wybiegła
`czy ona tak zawsze`-zapytał nowy
`czasami jest gorsza`-powiedziała patricia z uśmiechem
` a właśnie pójdziemy razem na bal maro ??`-zapytał jerome
`oczywiście kochanie`wykrzyczała mara i go pocałowała

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Super :D Proszę o następne

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Clementine pisze...

suuuper

Natalia:* pisze...

Super

Unknown pisze...

dzieki chcecie next???

Clementine pisze...

no pewnieee

Anonimowy pisze...

Ja chce więcej :D

Goście