wtorek, 19 marca 2013

Komentarze




Hej!

I jak tam u was u mnie spoko. Wiecie dziś nie mam lekcji bo idziemy do kościoła z okazji rekolekcji. Fajnie że mam bardzo mało komentarzy. Prosiłam o 6-7 komentarzy a mam 3 jak wy o coś prosicie każdy komentuje a jak ja proszę to macie wielkiego lenia. Ale trzeba się wyślić żeby napisać komentarz... Jesteście fajni. Teraz poczekacie sobie na następną notkę. Może teraz Natalia coś napiszę... Bo my chcieliśmy żeby Natalia bardzo często dodawała notki a nie rzadko....


Z poważnieniem

Radocha^^

6 komentarzy:

Clementine pisze...

No wiesz te wasze notki nie są zbyt ciekawe, ten blog praktycznie ginie wśród innych...

Clementine pisze...

no i jest bardzo dużo notek o was a ten blog chyba jest o Tajemnicach

Clementine pisze...

a i nie chciałam was obrazić o tylko moje przemyślenia

Natalia:* pisze...

Jak ci coś się nie podoba to się nie odzywaj my się staramy żeby te notki były często a jak wy tego nie doceniacie to dla was podro

Unknown pisze...

Wiesz, 6-7 komci może prosić osoba która piszę np. scenariusze. A wy za skopiowanie zdjęć z twittera i wstawienie ich tutaj chcecie 7 komentarzy. No to jest trochę dziwne...

Unknown pisze...

Nie mów 'wy', bo ja wam nie daję limitu. Tylko na opowiadaniach jest, ale to chyba uzasadnione.

Goście