niedziela, 24 marca 2013

Opowiadanie 2

Po mojej długiej nie obecności już jestem.

W jadalni

Wszyscy siedzą w jadalni oprócz Eddie'go
eddie wchodzi

E:Hejka ludzie
wszyscy oprócz patrici: hej
E; hej yacker
p: spadaj leszczu
patricia wychodzi

W szkole

E:Fabian wiesz może gdzie jest szafka 56477?
F; Taa chodź ci pokaże

przy szafce

P: o nie chyba sobie żartujesz że masz koło mnie !
E; No widzisz
F: to ja juz sobie ide.
E; no co piękna
P;Nie jestem twoja piękna
E: zgrywaz niedostępną??
P:Idź sie utop
e;Ok papa ide na lekcje


Wieczorem w piwnicy

F: szukajcie tego eliksiru jest w białym flakoniku
n: mam jakis
F; to ten  ok zmywajmy sie
N:Ok

w nocy we śnie niny
s:Migaj gwiazdko gwiazdeczko ...
N: cooo o czym to jest
s: szafa w piwnicy
n: co tam jest
s:uważaj kruk patrzy!!!




Wiem głupi chcecie więcej





3 komentarze:

Unknown pisze...

super czad ♥♥ wreszcie się doczekałam czekam na koljny ♥ :D

Anonimowy pisze...

superowe kidy nowe??

Anonimowy pisze...

superowe kidy nowe??

Goście