sobota, 1 września 2012

To może ja też? ;c

Totalna załamka. Ostatnio brak pomysłów, dużo spraw na głowie, straaaaaaaaaaaszne nudy, problemy z mamą (-,-) i przede wszystkim hejty i załamujące wiadomości z sieci. Jeśli Damian odejdzie, to ja też. Przepraszam za szantaż, ale może te głąby, które zagłosowały w ankiecie, że ma odejść zrozumieją, że czytają praktycznie tylko notki Damiana. Bo ja piszę tylko od czasu do czasu. Megi też nie ma pomysłów, z resztą wiem, że nie ma czasu. I wiem, dlaczego. Ale ja nie wiem czemu nie piszę, może to psychika, może brak pomysłów. A może po prostu to, że pod moim kolażem z Aną, nad którym siedziałam 4 godziny znalazłam zaledwie 3 komentarze. Teraz więc nie wiem, czy opłaca mi się męczyć, skoro i tak macie to wszystko głęboko w dupie. Bo taka jest prawda. I wszyscy teraz się zastanówcie - ile czasu Wam zejdzie na napisanie głupiego ,,super" czy ,,fajna notka"? Bo wiecie co? To już szczyt lenistwa. Bo my nawet nie mamy tej zasranej weryfikacji obrazkowej. I wiecie co? Większość z Was to anonimy = nie macie swoich blogów. Nie wiecie, jak bardzo potrzebna jest motywacja, jak podnoszą na duchu komentarze albo jak jara się zawsze kolejną setką odwiedzin. Więc proszę, pod tą notką nie dodajecie komentarzy, bo wszystkie usuwam. Jeśli ktoś ma mi coś do powiedzenia to proszę na maila podanego w kontakcie.
Torii <3

2 komentarze:

Girl Regrets Of The Past pisze...

Tori rozumiem. Wszystko skupia się na jednym. KOMENTARZE. Ludzie nie mają tyle czas. Ja mam blogi. I wiem o co chodzi. U mnie też nie ma komentarzy i jakoś żyję!!

freedom pisze...

To oglądaj ile osób weszło na notki i ile każda notka na oglądalność. U mnie na Slow It Down, też nie było prawie komentarzy.

Goście