niedziela, 23 września 2012

Frances Encel

Cześć.
Wysyłam (miałem jutro) ale na razie nie piszę.....
Do rzeczy:
piszę list do Francis Encell a gdy dostanę odpowiedź od niej,
zrobię zdjęcie i wstawię na bloga.

Chciałem go jutro wysłać ale nie wiem jak go napisać i
zgłosiłem się z tym faktem do pewnej dziewczyny która już kiedyś
pisała listy za granicę i wie jak to zrobić :)

Na blogu wstawiła odpowiedź swojego listu ale
od razu napisała że musiała na niego czekać
ok. półtora miesiąca.

Tutaj macie zdjęcie listu od Frances przysłanej do... :

 

kliknij na zdjęcie by przenieść się do notki o nim.

4 komentarze:

Natalia:* pisze...

Ja tam napisałam do Brada ale nie chcę mi się wysłać listu i nie chcę mi się kupować znaczków. ;D

Daami pisze...

Haha :)

Natalia:* pisze...

Właśnie napisałam list do Jade Klarizy i Burkleya. W tym tygodniu mam nadzieje że wyślę wszystkie bo Brada mi się gdzieś zapodział. Jeszcze tylko trzeba pożyczyć pieniążki od rodziców na koperty bo jedną mam i na znaczki i wysyłamy. Do Jade napisałam jak 3 sezon jak u niej leci i jak jej siostra i napisałam jej że ma pozdrowić całą ekipę i że jak może to żeby mi dała autograf z zdjęciem.
Do Klarizy i Burkleya napisałam podobnie tylko że do Burkleya napisałam że dziewczyny z mojej klasy mówią że jest najładniejszy z chłopaków. Ciekawe co na to napiszę?^^


radocha6:*

Anonimowy pisze...

Wow , powodzenia:)

Goście