wtorek, 18 września 2012

Brak notki-powód+Może mała niespodzianka?

Hejka.Dziś nie jestem w szkole.Powód.? Idę do lekarza na 11:30 juhu.!

Wczoraj  nie dodałam notki musiałam iść do koleżanki i weszłam z Karolcią na bloga bo ona też lubi HoA a tu 4 notki w jeden dzień zdenerwowało mnie to i powiedziałam że nie będę dodawać notek jeśli ma być tyle notek nie będę dodawać notek.

Nie wiem może na moje które są  20.12 zrobię wam miłą niespodziankę ale ja nic nie obiecuje bo po pierwsze Damian musi się zgodzić a po drugie czy będę miała  czas ale pewnie tak.!

Ja będę dodawać notkę jedną na dzień sorka że dziś nic nie ma ciekawego ale ja tylko was informuje.!

Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

radocha6:*



EDIT:KONKURS NA MOIM BLOGU http://radoszkaaa-1999.blogspot.com/p/konkursy.html

3 komentarze:

Daami pisze...

Szkoda że nie ma notek, powiedziałem już Marlenie, żeby wstawiała po 1 notce i nie codziennie bo inni nie mają co wstawiać. A o co chodzi z tą niespodzianką bo nie zrozumiałem?

Natalia:* pisze...

Zrobię taką dla was niespodziankę w dniu moich urodzin.!

Daami pisze...

O.K.

Goście