czwartek, 13 września 2012

Facebook/Twitter

Znalazłem konto Burkelego (jak znajdę inne to podam :) )

I kilka pierwszych zwrotów Burkelego:
(nie uczę się ANG. więc sorry za tłumacza)


Dziękuję za każdy pozytywny feedback! Doceniam słysząc to wszystko i jak się wszyscy lubić pokazu w tym sezonie!

Burkely podał też swój adres:
Address: #220 - 825 Powell Street, Vancouver, BC, Canada, V6A 1H7

Potem jednak dopisał:
Hej wszystkim! Popełniłem błąd wczoraj i numer ulica jest złe i powinno być "807 Powell Street", a nie!
Taaak prawidłowy adres to: # 220 - 807 Powell Street, Vancouver, BC, Kanada, V6A 1H7
Ups

Przepraszam za mój brak odpowiedzi ostatnio, ale byłem bardzo zajęty szkołą i przesłuchania i był również na tyle szczęście, aby przejść na premierze na wystawie w Londynie, a teraz KCAs w tygodniu! Więc dziękuję wszystkim za wsparcie i nigdy stałej najlepszymi życzeniami! Mimo, że jest miejsce trudno znaleźć czas na odpowiedź do was wszystkich, zawsze jestem tak bardzo wdzięczny za wsparcie!

 Poza tym, jak widzę, jest bardzo popularne pytanie, ja niestety nie znam żadnych szczegółów o sezonie 3 jeszcze, ale kiedy to robię, zapewniam was, na pewno niech wszyscy wiedzą! Do tego czasu, kciuki!

 Mieliśmy takie niesamowite wieczorem czasu w KCA'S! Mam nadzieję, że więcej zdjęć i wywiady zrobiłem dzisiaj będą pojawiały się już wkrótce! Wielkie dzięki dla wszystkich fanów, którzy kochają show, a jej dzięki tobie wszyscy byliśmy nominowani w tym roku! Jestem bardzo wdzięczny wszystkim za wsparcie.


Właśnie dzisiaj potwierdzenie, że rzeczywiście będzie 3 sezon House of Anubis! Więc dzięki za wasze wsparcie na show, bo wszystko co sprawia, że ​​tak się stało! Nie mogę się doczekać, aby rozpocząć nagrywanie, i zatrzymam się tutaj, a mój twitter pisał jak mogę uzyskać więcej informacji! YAY!

Brak komentarzy:

Goście