środa, 19 września 2012

Mój czas się kończy..

Hej..
Piszę tu już chyba po raz ostatni..
Chciałabym Wam powiedzieć, że piszę na tym blogu już bardzo długo i ,,odchodziłam" już z niego chyba ze trzy razy.. Ale teraz to już na poważnie. Do tej pory zatrzymywała mnie na blogu Torii ♥ Chyba wszyscy wiedzą, że jesteśmy bardzo ze sobą zaprzyjaźnione. Żal mi wtedy było ją zostawiać tu samą, więc brałam się w garść i starałam się tu, jak mogłam. Teraz jestem prawie pewna, że mój czas na tym blogu się kończy. Mam ostatnio bardzo dużo zaległości w szkole (bo wyjechałam), do tego tonę prac domowych.. Brak mi czasu na pisanie, a prowadzę jeszcze 2 inne blogi. Mam teraz sumienie odejść, bo wiem, że Damian nie zostanie tu sam. Chciałabym Wam jeszcze powiedzieć, że jesteście po prostu świetni! Dziękuję za te wszystkie miłe komentarze i za to, że po prostu byliście i nadal jesteście. Za jakiś czas usunę się z autorów..

Żegnajcie kochani,
Megi ;*

5 komentarzy:

Natalia:* pisze...

Nie odchodź proszę cię.!!!!

Clementine pisze...

Przemyśl to jeszcze raz!

Daami pisze...

Szkoda :(

Anonimowy pisze...

Nie odchodź>!!

Małpa xd pisze...

Przepraszam.. Długo nad tym myślałam i to raczej moja ostateczna decyzja.. :C

Goście