niedziela, 2 września 2012

Warunek

Edit: Sam się już zagubiłem :)
Ochodzić, nie odchodzić, a jednak, a jednak nie
I... postanowiłem że zostanę, ale pod jednym warunkiem,
zmienimy wygląd bloga, nie trzeba nagłłówku, ale 
wygląd tak. 
Postanowiłem że zostanę, z powodu Torii, Megi, was i scenariuszy
Mam nadzieję żę Torrino się zgodzi! 

Edit: Znalazłem idealnie pasujący szablon, tło pasuje, a gadżety i inne można trochę podrasować :)

 
Edit: I co Torri?
Meg - też sie wypowiedz :) 

Edit: Taka radykalne zmiana! 

Edit: Gdy Torii się zgodzi to: 
- nowe tło
- nowy szablon
- nowa zakładka (sam nie wiem jaka :) )
- nowe gadżety
- będę odpisywał na komentarze
- uaktualnienia zakładek w każdy 1 dzień miesiąca
- więcej ankiet
- etykiety
- wygodniejsze archiwum (najciekawsze notki specjalnie opublikowane po boku)
- notki raz na tydzień (z mojej strony)
- notki długie np. 6-7 notek w jednej
- nowy konkurs
- możliwość przysyłania pytań do nas, a my odpowiemy w nowej zakładce "Pytania"
- nowa nazwa bloga
- więcej zdjęć

No i co Torii? Bo już nie mogę się doczekać co powiesz!

9 komentarzy:

Girl Regrets Of The Past pisze...

Damianku nie odchodź!!! dzięki tobie ten blog jakoś funkcjonuje!!

Anonimowy pisze...

Ja nie chcę was namawiać do odejścia lub zostania. To powinna być wasza decyzja. Musicie to dobrze przemyśleć i sami zdecydować co zrobić :)

WikaQus (Wikaa999)

freedom pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Unknown pisze...

Nie odchodź :)

Unknown pisze...

Aha, jeszcze co do nagłówka i wyglądu - już pracuję nad nagłówkiem i wyglądem, więc jak skończę nagłówek to Ci wyślę mailem i dopasujesz wygląd do niego :)

Anonimowy pisze...

O.K. ale dopiero bo 10 września bo mi się internet skończył i 1.30 godzin czekałem żeby sprawdzić czy odpisałaś! :)

Damian

Małpa xd pisze...

Szczerze to średnio mi się podoba, ale spk. Tylko nie zmieniajcie tła notek, bo żółtej czcionki w poprzednich postach wgl nie będzie widać.

Unknown pisze...

Świetny blog ;*
obserwuję ;)

http://blueanyway.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

http://na-zawsze-sibuna-info.blogspot.com/ Zaprasza.
Ps masz super bloga :D

Goście