poniedziałek, 27 lutego 2012

Fotki i gify + Poppy

Siemankooo! Mam dla was trochę fotek i gifów oto one:


Nina, Fabian i Amber (co Amber ma na twarzy?)


Eddie ;*


Vera


Amber staruszka , w ostatnich odcinkach Tda po angielsku Amber się starzeje , Alfie odmładza, a Fabian traci pamięć...



Babcia Niny - Gran

Jak wiadomo Jerome ma siostrę - Poppy. Gra ją Frances Encell. Oto kilka fotek :







Animki :



Tumblr_lye8d9o04c1r6dmf0o1_500_large

Tumblr_ly0dlkvhhx1qgyswfo2_r1_500_large

No dobra , na dzisiaj koniec ;)
Megi ;*

PS. Torii ♥ , sorka , ale dopiero mogłam teraz odczytać tamte maile, bo mam starą przeglądarkę i muszę jeszcze zainstalować pare programów. Pzdr.

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Megi, nie wgrała się większość zdjęć i gifów... :/
Torii ♥

Małpa xd pisze...

U mnie się wszystkie wyświetlają :/

Unknown pisze...

Mi jakoś się nie pojawia... no trudno, a wstawiasz je za pomocą kopiuj/wklej, czy ,,wstaw obrazek"? Bo wiesz chyba, ze się robi jako wstaw obrazek...

Małpa xd pisze...

czasem tak, a czasem tak... U mnie i u mojej koleżanki się wszystkie wyświetlają nwm ;/

Unknown pisze...

te gify są świetne zasługują na medal ;D

Goście