środa, 8 lutego 2012

Peddie, Fabina, Foy i Jara, bo tylko ich zmieszczę :)

Hey,
nadal nikt, oprócz mojej koleżanki nie zagłosował w ankiecie. Szkoda :( Tematem tej notki są pary w HoA, które rozkwitają, ale także i te, które dopiero zaczynają lub są jeszcze nierealne. Zaczynamy!
Peddie.
Ta para dopiero zaczyna rozkwitać, ale coś się już tam dzieje. Tworzą ją Patricia i Eddie. Ognistowłosa zołza i niegrzeczny chłopiec z Ameryki - to chyba dobre połączenie, nie sądzicie? ;) Fotki i filmy:

(tego filmu nie mogłam znaleźć ale macie tu link) KLIK :)





 Przepraszam za literówki w nazwie bloga w 2 powyższych zdjęciach, błąd przy pracy :)

Okej, każdą parę ocenię względem:
1. Możliwości tego związku
2. Wierności
3. Czasu (czyli w ile się zeszli lub wg mnie zejdą)
4. Dopasowania

Peddie dostaje:
1. 5/5! Oni MUSZĄ się zejść!
2. 3/5, oj tu mogą być problemy ale spk, przetrwają :D
3. 4/5 zejdą się nawet szybko, ale troszkę to na pewno potrwa :)
4. 5/5! Super dopasowanie!
Ogółem: 17/20 - czyli nawet nieźle : D
Fabina
Tej pary chyba przedstawiać nie muszę :) Ale mimo wszystko to zrobię, tak dla początkujących : D Słodka Amerykanka Nina i grzeczny Anglik Fabian tworzą ten związek.. Dopasowanie niemal idealne.! Ale co z przeszkodami.? Fotki i filmy:




Ocena: 
1. 4/5 przez Foy, czyli następną parę, jaką przedstawię.
2. 5/5 - pozostaną sobie wierni do końca, a przynajmniej spróbują zostać.
3. 4/5 - nie było to dość szybkie zejście, równie jak czas ich związku, więc tylko 4 punkty, ale to na zachętę, bo kibicuję Fabinie ^_^
4. 5/5, po prostu inaczej być nie mogło : D
Podsumowanie: 18/20 - świetny wynik, jak na ,,byłą" parę, która tak naprawdę się zejdzie, no ale sam fakt, że się rozstali, czyni ich wyjątkowymi.
Foy
Najbardziej znienawidzona przeze mnie para w HoA, która tak naprawdę nie jest parą. Tworzą ją omówiony już wcześniej Fabian i zaginiona uczennica Joy. I mimo, że Fabiankocha Ninę, coś się między nimi dzieje, ale w większości przypadków nie jest to celowe. Fotki i filmy:

Ocena:
Będę tą parę oceniać obiektywnie mimo to, że jej nie cierpię.
1. 1/5 - Fabian jest wierny Ninie, jednak przez przypadki dostają 1 marny, ale chociaż jakiś punkt.
2. 2/5 - Joy jest całkowicie oddana Fabianowi, jednak bez odwzajemnienia.
3. 3/5, oj w 2 sezonie będzie się między nimi działo, więc chociaż 3 punkty im dałam, jednak oni raczej się nie zejdą.
4. Hmm... Tu się waham między 2 punkty a 3, ale chyba dam im 3/5.
Ogólnie: 9/20 - oj, słabiutko, słabiutko. Nie kibicuję im! Wątpię, że coś z tego będzie.
Jara
Na parę składają się Jerome i Mara. Buntownik i delikatna mądra dziewczyna... przeciwieństwa się przyciągają! ; D Fotki i filmy:


 Tłumaczenie: Mara, dokładnie o 5:42 tego wieczora, trzymam swoją głowę z daleka od kuchennego okna nad zlewem, huczę jak sowa 3 razy, potem otwieram lodówkę, wyjmuję słoik oliwek, kładę go na blacie kuchennym i wychodzę z kuchni zostawiając otwartą lodówkę. Dokładnie o 5:46, kiedy wykonasz te wszystkie czynności wymienione powyżej, spotkamy się. Nie mogę się doczekać naszej randki, Jerome. 
Ps. Oooo... Jak słodko ;)
 Tłumaczenie: Drogi Jerome, wiem, że mnie kochasz. Jedyne, o co chcę zapytać, to to, czy będę mogła się wypłakać na twoim ramieniu kiedy Mick wyjedzie i czy będziesz znosił mój uśmiech, gdy się krzywię oraz mój śmiech, gdy jestem zapomniana. Zawsze Cię kochałam, Jerome. Buziaki x 10000000000. Mara
Ps. Mam nadzieję, że wstawiam to jako pierwsza, bo naprawdę się naszukałam, żeby to znaleźć :)


 
 ( od 1:55 jest ten moment :D, tam jakiś ktoś, kto to nagrywał powiedział ,,Awww..." :D )
 Ocena:
1. 4/5 przez Mickrę
2. 5/5! Mara może nie jest do końca oddana Jerome'omowi, ale Jerome jej tak!
3. 4/5, dopiero w drugim sezonie, dość szybko.
4. 5/5! Oni są cudowną parą!
Ogółem: 18/20 - cudnie! Tak jak i Fabina :)
Uff... No to już kończę. Pozdro
Torcia ♥

3 komentarze:

Aliciaa. pisze...

Suuuper..

Unknown pisze...

Dziękuję, trochę pracy w to poszło... :)

Anonimowy pisze...

Peddie na zawsze!

Goście