niedziela, 12 lutego 2012

Hej!

Hey,
mam ze Stardoll.com/pl/ z mojej prezentacji pisane przeze mnie charakterystyki postaci. Oto one:

Zdjęcia mnie jako postacie z HoA [tylko żeńskie, niestety ;(]

Amber Millington

Wiek: 16

Status Sibuny: W Sibunie, Twórca Sibuny

Miłość: Kiedyś zakochana w Micku, teraz jej chłopakiem jest Alfie, ale nie grzeje do niego wielkim uczuciem

Współlokatorka: Nina Martin

Przyjaciele: Fabian Rutter, Nina Martin, Mick Campbell, Patricia Wiliamson

Obojętni: Eddie Miller, Alfie Lewis, Jerome Clarke, Poppy Clarke

Wrogowie: Mara Jaffray, Joy Mercer


Ja jako Amber ^_^

Nina Martin

wiek: 16

Status Sibuny: W Sibunie, Lider Sibuny

Miłość: Zakochana w Fabianie, z odwzajemnieniem, byli nawet parą, jednak Fabian źle zrozumiał jej słowa i zerwał z nią (nie wiesz o co kaman? Zaproś mnie i napisz do mnie wiadomość!)

Współlokatorka: Amber Millington

Przyjaciele: Amber Millington, Fabian Rutter, Patricia Wiliamson, Alfie Lewis

Obojętni: Jerome Clarke, Mara Jaffray, Mick Campbell, Eddie Miller, Poppy Clarke

Wrogowie: Joy Mercer

Ja jako Nina ^_^

Patricia Wiliamson

Wiek: 16

Status Sibuny: W Sibunie

Miłość: Eddie Miller (nawet w drugim sezonie był kiss! :D)

Współlokatorki: Joy Mercer, Mara Jaffray

Przyjaciele: Joy Mercer, Mara Jaffray, Fabian Rutter, Nina Martin, Amber Millington, Alfie Lewis

Obojętni: Jerome Clarke, Mick Campbell, Poppy Clarke

Wrogowie: Eddie Miller (dziwne, co nie? xD)

Ja jako Patricia ^_^

Mara Jaffray

Wiek: 16

Status Sibuny: Nie wie o Sibunie

Miłość: Mick, jednak gdy ten ma wyjechać, zrywa z nim, a po niedługim czasie zbliża się do Jerome'a

Współlokatorki: Joy Mercer, Patricia Wiliamson

Przyjaciele: Mick Campbell, Patricia Williamson, Jerome Clarke, Poppy Clarke

Obojętni: Nina Martin, Fabian Rutter, Alfie Lewis, Eddie Miller, Joy Mercer

Wrogowie: Amber Millington

Ja jako Mara ^_^

Joy Mercer

Wiek: 16

Status Sibuny: Wie o Sibunie

Miłość: Próbuje odbić Fabiana Ninie, jednak wie, że on woli Ninę

Współlokatorki: Mara Jaffray, Patricia Wiliamson

Przyjaciele: Patricia Wiliamson, Eddie Miller, Fabian Rutter

Obojętni: Mara Jaffray, Jerome Clarke, Poppy Clarke, Mick Campbell, Alfie Lewis

Wrogowie: Nina Martin, Amber Millington

Ja jako Joy ^_^

Fajne? Jak tak to piszcie, zrobię też facetów :)
Pozdr
Torcia ♥
Ps. Widzieliście już Żabcię? Ona prowadzi ze mną blog, także nie martwcie się, żadne włamanie nie miało miejsca :)

1 komentarz:

Aliciaa. pisze...

Fajnie wymyślone.:))
Aliciaa.

Goście