środa, 1 lutego 2012

Zdjęcia :)

Hey,
mam dla was spoooro zdjęć. Oto one:
Nina widzi po raz pierwszy Senkharę.

Wiedziałam, że Vera będzie CZARNYM CHARAKTEREM -,-
Postacie ,,FUL OF NATURAL" : D
Piękny kolażyk :)
Fabian i jego znak
Nina i Fabian na randce na strychu
Przerażona Nina
Girls of House Of Anubis :)
Kolekcjoner
Pocałunek Niny i Fabiana w śnie Niny, Fabiana i Amber
Słodka para : D
Jak patrzę na to foto to mi się chce ziewać ^_^
Sibuna w piwnicy
Patricia gada przez telefon
Nina i Fabian po wakacjach - 1 odcinek 2 sezonu
Nina :P
Nina podczas snu
,,Gang" z 2 sezonu : D
Wpis Brada na Twitterze
Jerome patrzy na jakiś kamień (patrz zdj. 2, Vera trzyma taki sam, a w tle Jerome, czyli on jej go dał -,-)
Nina w trakcie balu
Make-up Niny
Mara, Jerome, Mick i Joy odnajdują Sibunę na poddaszu
Joy i Patricia w bibliotece na jakiejśtam mowie czy coś
Nina i Fabian zdziwieni podczas rozmowy z babcią Niny, Gran
Peddie ♥
Jerome i Mara, bo tu jeszcze nie Jara : )
Jakie spojrzenia...
Jerome i Mara odwiedzają tatę Jerome'a w więzieniu
Walka!!! : D
Mara i Joy po wyjeździe Micka
Minka Alfie'go : D 
Uff, trochę tego było... No już nie ważne. Mam 2 sprawy:
1. Szukam pomocy w prowadzeniu bloga, ponieważ sama nie daję rady wszystkiego ,,ogarnąć" i po prostu blog wygląda tak, jak wygląda :/ Zgłoszenia na mojego maila: victoriia1010@gmail.com.
UWAGA! Przyjmuję tylko osoby z doświadczeniem, czyli posiadające lub które kiedyś posiadały bloga o HoA. W zgłoszeniu mile widziany adres bloga, który prowadzicie. Jeśli żadnego nie prowadzicie, nie szkodzi, ale napiszcie ile blogów macie na koncie i najlepiej ich adresy URL.  Ogłoszenie już nieaktualne, moja przyjaciółka pomoże mi go prowadzić.
2. Przyszedł mi na myśl pomysł, by prowadzić gazetkę o HoA. Dane:
 - Tytuł: ,, House Of Anubis od początków"
 - Pierwszy nagłówek: ,,Od tego się zaczęło, czyli wszystko oraz nic o Das Haus Anubis i Het Huis Anubis"
 - Zawartość: zdjęcia, kolaże, testy, pytania od czytelniczek*, kontakt, tematy z okładki, opisy odcinków i wieeeeeele innych.

Co sądzicie o moim pomyśle?Odpowiedzi w ankiecie i komentarzach. Przyjmę też te na maila :)

*Po ukazaniu się pierwszej gazetki wysyłajcie mi swoje pytania odnośnie HoA. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć.

Wow, jaka długa notka! Pocisnęłam trochę ^_^
Pozdr
Torcia ♥

Brak komentarzy:

Goście