niedziela, 12 lutego 2012

Hey, już dziś znooowu :)

Hey,
mam coś dla fanów Peddie. Tak, wiem, że Żabcia pisała już o pocałunku, dodała nawet animkę, ale jeśli chcecie zobaczyć całą tą scenkę to paczcie (xD):
Tłumaczenie (od momentu wejścia Eddiego, tutaj jest od innego momentu):
E: Yacker, przepraszam za to, że nie powiedziałem Ci o mojej tajemnicy. Mówiłem ci, że cię lubię. Wiesz, to nie jest dla mnie łatwe. I wierzę, że w głębi duszy też mnie lubisz... No weź, zabijasz mnie! Co mam zrobić, żebym doczekał się jakiejś reakcji?
P: (całuje Eddiego)
E: To działa! :)
PiE: (całują się, znooowu :D) 
J: Łoooł. Cześć, weszłam tu!
E: (sarkazm) Brawo, Joy. (tam było ,,good timing, Joy", ja to przetłumaczyłam po Polsku, nie po Polskiemu, więc sorki, jak ktoś ma zastrzeżenia to na maila do mnie)
Co sądzicie? Ja dostałam głupawki, bo widziałam to już wczoraj, poza tym śnił mi się ten pocałunek ; D Tylko, że postaciami byli Eddie i moja przyjaciółka, bo jest jego fanką (nie zdradzę, że się w nim buja xD)
A jak się skończył to przez chyba 3 godziny widziałam tą scenkę w kółko, ale już z Peddie. 
Powodzenia, Peddie!
Torcia ♥

Brak komentarzy:

Goście