poniedziałek, 25 lutego 2013

kartka z pamietnika k.t


hejka wiec wymysliłam wam coś nowego czyli katrke z pamiętnkia K.T !!!!!


Hej pamiętniku jak wiesz wprowadziłam sie do domu anubisa wszyscy powitali mnie bardzo ciepło i poznałam najprzystojniejszego chłopaka na świecie jest to eddie niestety ma dziewczyne i bardzo ją kocha ale mam plan zrobie tak żeby to mnie pokochał,mam też 3 bardzo dobre przyjaciółki willow joy i mare bardzo je lubie,jak wiecie jestem w sibunie i musimy jakoś wydostać tą harriet denby ale ja jej nie wierze wydaje mnie sie podejrzana  chciałabym spełnić oczekiwania mojego zmarłego dziadka ale nie wiem czy potrafie no dobra to ja lece bo mam zebranie z sibunaą papatki :********



                                                          Natalie :)

4 komentarze:

Natalia:* pisze...

Super...<3

Unknown pisze...

Radoszałku, kochanie, jest rozdział, a ty nie skomentowałaś (chodzi o czwarty). Poza tym to Natalie - sprawdzasz się ;)

Natalia:* pisze...

Kochana Torii nie zauważyłam przepraszam zaraz skomentuje.:D^^

Unknown pisze...

Dziekuje ale nigdy wam nie dorownam :)

Goście