czwartek, 21 lutego 2013

hejka || by Natalie

Hejka jestem Natalia i jestem wspolautorka
mam jeszcze takiego mojego bloga - http://ilovehouseofanubis.blogspot.co.uk/


i dziś mam dla was kilka wpisów z twitter`a

Burkley Duffield napisał wczoraj  na jego tt:


2 fillings today...the worst is that drilling sound!!


po polsku 

2 uczucia dziś ......najgorszy jest ten dźwięk wiercenia


Nathalia Ramos napisala;


Colombia mañana..... AHHHHHH!!!

Kolumbia rano AHHHH!!!!1


Brad kavanagh:

the comments and covers of the song have been wonderful guys thank you so much! mroe to come... 
hopefully :s

komentarze i cover'y piosenek sa niesamowite chłopaki bardzo dziękuje ,beda  pomocne


Jade Ramsey:

Right guys House of Anubis has moved to  Monday-Thursday at 8:30pm!! :) More Anubis...4 times a week :)

ok ludzie  Tajemnice domu anubisa beda przeniesione  poniedzilek - czwartek o 20.30 !!!! wiecej anubisa  4 razy w tygodniu 


 a tak na marginesie ;

ja to przetłumaczyłam i  odc pojawiają sie 3 seri na baje i będą dodane jutro po ang a w sobote lub w niedziele po pl bedzie to 13 i 14 odcinek 

chcecie żebym dodała linki do poprzednich   i linki do twitter'ow gwiazd TDA prawdziwych oczywiscie ???? to piszcie w komentarzach

4 komentarze:

Unknown pisze...

super

Unknown pisze...

dzieki :)

Natalia:* pisze...

Witaj w załodze.:D Super notka.<3

Unknown pisze...

<3 dziekuje

Goście