poniedziałek, 18 lutego 2013

Zdjęcia+Czemu nie lubicie Micka+Co sądzicie o K.T Rush i Willow



Witajcie czytelnicy!

Wiem długo nie dodawałam notki ale mam lenia i to wielkiego chociaż że mam ferie tak i tak mi się nie chcę ale tak szczerze mówiąc chcę wracać do szkoły bo tęsknie za moją klasą i klasową rodziną.xD



































Ok mam do was pytanka

1.Czemu nie lubicie Micka?

Ja wam mogę powiedzieć moje zdanie. Ja lubię Micka nie jest zły jest fajny ma normalny charakter jak każdy inny lubi sport wy też lubicie sport więc nie wiem co się wam w nim nie podoba..


Ok kolejne pytania

2.Co sądzicie o K.T Rush
Nie lubię jej jest dziwna podobno będzie chodzić z Fabianem więc w połowie nie wierze a w połowie wierze nie pozwolę na to żeby Fabine zniszczyła jakaś jędza ja się załamie ale też jej nie lubię bo dla mnie jest bardzo dziwna..
3.Co sądzisz Willow

Willow moim zdaniem to kolorowa postać wesoła fajna podobno zniszczy Jare ale może Mara i Jerom do siebie wrócą.. Ale i tak i tak Willow jest fajna jest taka sama jak ja szalona.:D

Ok mam nadzieje że pod tą notką będzie wasza wypowiedź na temat Micka K.T Rush i Willow i ma być pod nią 6-7 komci

Ok bay

Radocha^^

4 komentarze:

#Thiana pisze...

fajna notka
lubię Micka szkoda że odszedł
Willow nie zabardzo ale ma fajny charakter chciałabym tylko by dała spokój jarze i jeromowi
K.T nie za bardzo bo kręci się ciągle za eddiem a on ma być z Pat

Clementine pisze...

zgadzam się z poprzednią osobą super nota!!

Unknown pisze...

Przykre, że twoje notki komentują, a moich nie :c No ale cóż, po prostu twoje są lepsze! ;) Zgadzam się w 100% z Marą Clarke i Nadzywczajną :D

Natalia:* pisze...

Torii nieprawda piszesz genialne.<33

Goście