piątek, 22 lutego 2013

Zaskoczona + zasmucona + zacieszona :D

Heeeej,
tutaj roztrojona Torii :D
Jestem zaskoczona, że jednym głosem wygrywam w ankiecie Radochy, naprawdę, dzięki, że mnie lubicie, bo ja was kocham ♥♥♥
Jestem zasmucona, bo nie komentujecie opowiadania. Skoro mnie lubicie, to proszę, wysilcie się i przeczytajcie ten jeden rozdział nooo... *oczy kota ze Shreka* A najlepiej skomentujcie, wtedy to normalnie będę skakać ze szczęścia :')
Jestem zacieszona, bo mimo, że prawie nic nie piszę, lubicie mnie i odwiedzin przybywa.
Dlaczego nie piszę?
Brak pomysłów przede wszystkim. Dochodzi też kwestia wolnego czasu i chęci...

No to chyba na tyle.

Aha! Cześć, Natalie! Witaj na pokładzie :) Mam nadzieję, że będzie nam się dobrze pracowało. + mam do ciebie kilka pytań, więc proszę, żebyś napisała w następnej notce albo komentarzu maila, na którego mogę do ciebie napisać ;)
Torii xx

3 komentarze:

Natalia:* pisze...

Nie dziwię że każdy cię lubi.. Jesteś genialna dlatego cię lubią.<333

Unknown pisze...

Zgadzam się z Natalią

Unknown pisze...

ilovesibunaandpeddie@gmail.com

Goście