czwartek, 17 stycznia 2013

Hej, dzieki!

Hej, może po raz ostatni.
Tak, dobrze myślicie. Zamierzam odejść. Nie wiem, czy się na to zdecyduję. Jedyne, co mnie tu trzyma to Radocha, bo bardzo ją cenię i nie chcę zostawiać samej, ale z drugiej strony, jeśli mam obrywać hejtami od anonimków, którzy w ogóle mnie nie znają, to dziękuję, wolę pisać opowiadanie i obrywać za to co napisałam, a nie za to, że nie piszę.
Jeśli ktoś to skomentuje czymś typu 'zostaaaań', od razu usuwam.
Czekam tylko i wyłącznie na szczere komentarze.
Torii xx
Ps. Wiem, że mnie tu nie chcecie.
Ps.2. Każdy komentarz, w którym będzie słowo 'zostań' usuwam. KAŻDY. Jeśli będzie jego zamiennik typu 'nie odchodź' nie usunę.

4 komentarze:

Fan HOA pisze...

twój blog został nominowany przez zemnie: http://tajemnice-domu-anubisa-blog.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html

Aniaa pisze...

Nie czytam Twoich opowiadań długo, ale moim zdaniem nie powinnaś odejść. Co z tego, że Anonimki hejtują. Nie pozwól na to, żeby wygrali! Walcz z nimi. Miej ich gdzieś i pisz dalej! Nie przejmuj się nimi czy ich opinią! pisz dla siebie i doceniaj tych co np piszą co im się nie podoba i czy możesz to zmienić! To są właśnie prawdziwi ludzie! Pokaż że umiesz walczyć!
________________________________________
A do Fani HOA
Jak możesz pod tą notką pisać, że blog ich został nominowany?! Dziewczyna ma problem i nie wie co zrobić! Odejść czy zostań! Miej trochę szacunko chociaż do niej! Jest tu z kilkadziesiąć notek w których mogłeś/mogłaś to napisać, ale nie pod tą!! -,-

Pozdrawiamm i trzymaj się ;*
Ania

P.S Przepraszam, jakbym kogoś uraziła!
p.s2 To jest tylko MOJA OPINIA!

Clementine pisze...

proszę nie odchodź to ty stworzyłąś bloga i chcesz to porzucić w jednej chwili ty masz tu prawie 50 obserwatorów ja tak popularnego bloga nie mam więc ci zadroszczę nie obraź się ale myślę że rzucasz te słowa na wiatr ''odchodzę'' -_-

Natalia:* pisze...

Jestem w wielkim szoku to co napisałaś. Jest mi z tego powodu bardzo przykro. Nie wiem jak ja sobie poradzę. Czemu ty tak piszesz?

Goście