wtorek, 1 stycznia 2013

Gify++Zdjęcia z 3 sezonu+za 2 dni+Podziękowania dla Torii♥



Witajcie!

Hej i jak po sylwestrze? U mnie nie za bardzo jestem zmęczona!-.-

Tulimy^^

 -Kręcimy dzisiaj ostatnią scenę z całej serii.

Tulimy.^^

Niedźwiadka bracie!!

Moja kochana Fabina.♥ Extra gif.<3

-Chodźmy tańczyć
-Ja nie chcę tańczyć.
-Tak,masz.

Taniec połamaniec.xD
Oto gify z pierwszego sezonu.♥ KOCHAM JE JAK JE ZOBACZYŁAM NIE MOGŁAM PRZESTAĆ SIĘ ŚMIAĆ. ;D


Ok teraz zdjęcia
Oto Eddie z swoim telefonikiem (szpan) i K.T Rush

Ona na niego patrzy jak na wariata

Inni mówią że ta fryzura do niej nie pasuje ale moim zdanie pasuje do niej.:)

Ona jest brzydka.-.-

Mmmm... Victor ma nowy płaszcz. 

I taka SIBUNA powinna być jeszcze Nina i było by lepiej.

Amfie

K.T Rush i Eddie 








ZA 2 DNI BĘDZIE 1 ODC. HOA TAK SZCZERZE MÓWIĄC TO NIE WIEM CZY BĘDZIE MI SIĘ PODOBAŁ.!!!




CHCĘ PODZIĘKOWAĆ TORII♥


Moja droga!
Na tym blogu wytrzymam długo. Blog dla mnie dużo znaczy. Nie mogła bym cię tu samej zostawić z mojej strony jakbym miała ciebie zostawić było by chamskie. DZIĘKUJE ZA ŻYCZENIA NOWOROCZNE.:D Będziemy musiały pogadać o rocznicy która jest niebawem bo 24.01 (wtedy zagineła mała Madzia) DZIĘKUJE CI ŻE MNIE PRZYJĘŁAŚ NA BLOGA 2.06.2012 NA TYM BLOGU ZACZĘŁAM BLOGOWANIE.!!!

JESZCZE RAZ CI DZIĘKUJE.♥

Radocha^^
Ok to koniec mojej notki na dziś.♥

6 komci następna notka.



radocha^^



4 komentarze:

syrenka pisze...

Super ! Najlepsze to z tym "Nie chce tańczyć" :*

Unknown pisze...

No dla mnie też to najlepsze albo taniec połamaniec :) Super notka :D

Unknown pisze...

Ah, nie musisz mi dziękować :) A im bliżej premiera, tym bliżej mój WIELKI POWRÓT! :) Na rocznicę mam zaplanowaneee... COŚ :D

ALE COŚ FAJNEGO ;***

Clementine pisze...

fajna notka i chcę już powrotu torii

Goście