czwartek, 17 stycznia 2013

Ania... po prostu...

Cześć.
Dziękuję, że tak bardzo przejęliście się moim odejściem.
W 2 godziny (czy może więcej, nie patrzałam) są 3 komentarze, fakt, że jeden od Fan HOA, którego/ą powinnam już zablokować za przerażająco głupie komentarze.
Nie chcę tym nikogo urazić.
Ale ta notka jest tylko i wyłącznie dla Ani.
No, może jeszcze dla 1 osoby, ale to na końcu.
Dziękuję!
Dałaś mi wiarę, że wśród tych wszystkich parapetów istnieją jeszcze inteligentni ludzie.
Naprawdę Ci dziękuję.
Będę walczyć do końca i nigdy się nie poddam. Oni tylko na to czekają.
A do tej drugiej osoby...
Dziękuję mojemu byłemu.
Który w tym momencie zasypuje mnie na gg wiadomościami typu 'debilka' i 'weź się ogarnij' tylko dlatego, że dokładnie 12 dni temu z nim zerwałam (po miesiącu związku), bo nie byłam pewna, czy coś do niego czuję. I zrozumiałam, że jednak nie.
A on nie może się z tym pogodzić.
Hej, Kuba!
Te wiadomości podnoszą mnie na duchu.
Po prostu udowadniasz mi jedną złotą myśl by Torii.
MOST PEOPLE SUCK.
I tego się trzymajmy.
Więc jeszcze raz dziękuję, Ania, za ten piękny ochrzan dla Fan HOA i za podniesienie mnie na duchu ♥
Torii xx
Ps. Wiem, że nie powinnam pisać tutaj o Kubie.
Ps.2. To, że wyróżniłam Anię nie znaczy, że nie dziękuję drugiej pomocnej osobie :)

3 komentarze:

Aniaa pisze...

No proszę :) Poprostu wkurzają mnie tacy ludzie, którzy ich zdaniem ta wiadomość jest super i itd, że niby się ucieszysz piszą to pod notką, w której piszesz, że chyba odejdziesz ( ;( ). Normalnie mam ochotę takich ludzi udusić :D

Nie musisz mi za NIC dziękować. Ludzie na bloggerze powinni się wspierać :)

Budziaki ;*
Ania

Małpa xd pisze...

ekhem xd a ja ? chyba się obrażę xd jeśli masz chęć do pisania tego bloga to pisz. Hejty to normalka.

Daami pisze...

Dwa dni temu zmarła serialowa Senkhara :'(

Goście