piątek, 4 stycznia 2013

Gify+3 sezon-moim zdaniem porażkaaa



Witajcie!!!





Dzisiejsza notka będzie o 3 sezonie








Fabian:Wiem o romansie letnim.

Co?

Fabian:To jest prawdziwy powód,że Nina nie wróciła?

Eddie:Nie wiem, o czym mówisz?

Fabina:Nie kłam wiem już wszystko zostałeś wysyłając siebie i dała ci to.


Fabian:Muszę wiedzieć 



A tego wam niestety już nie przytłumaczę możecie sobie sami przetłumaczyć i napisać mi w komciu!!!

EDIT BY TORII: Eddie: Oh
Fabian: Ona NIGDY nie zostawiłaby swojego amuletu. Coś tu się dzieje i ty powiesz mi co.



OK MOJE ZDANIE 3 SEZON











PORAŻKA. PEDDIE ZERWIE INACZEJ JEST BEZ NINY WIDZIAŁAM JAK AMBER SIĘ OBUDZIŁA I NIE BYŁO NINY DLA MNIE BYŁO SMUTNE!!!





TO NA TYLE

radocha^^

7 komentarzy:

wikkki pisze...

Fajna notka ;)

~Trixie :]

Unknown pisze...

Super ;) Następną notę dawaj proszę

syrenka pisze...

Jeżeli chodzi o Peddie to myślę że oni się jeszcze zejdą... przecież ile to fanów by utracili... a co do Niny... jest inaczej. Ale ja się chyba dam radę do tego jakoś przyzwyczaić... :)) SUPER NOTKA !! I CAŁY BLOG !!

Clementine pisze...

Chyba się uduszę jak Peddie się rozstanie no i suuper nota

Natalia:* pisze...

Nadzwyczajna♥ Peddie się rozstało

Daami pisze...

Mam takie same zdanie :(

Anonimowy pisze...

Ja nie przyjmuje 3sez do wiadomości
Nadal żyje 1 i 2 sez

Goście