wtorek, 2 października 2012

Torii redaktorka po której mam to coś-czyli niespodzianka

Hejka jak u was u mnie spoko dziś byłam u lekarza.

Dziś niespodzianka dla Wiktorii.


Dnia 1.06.2012 r. Gdynia weszłam na bloga Wikaa999.blogspot.com widziałam że poleciła bloga i weszłam i tutaj znalazło się szukanie redaktorki i od razu się zgłosiłam poznałam właścicielkę bloga Torii jeszcze jak się dowiedziałam się że mieszka w Gdyni to bardzo się ucieszyłam. ;) e-mailowaliśmy do siebie ale spotkać się jeszcze nie spotkaliśmy ale jak narazie to chcemy się spotkać ale ja mam za dużo na głowie. Wiem że mam coś po Torii jestem tak samo walnięta mieszkam tam gdzie ona tylko że na innej dzielnicy i innej ulicy. Lubimy ten sam kolor kochamy swoich przyjaciół ale mamy to samo prawie jak każdy Kochamy HoA i 1D.!


DZIĘKUJE ŻE CIEBIE POZNAŁAM MAM NADZIEJE ŻE BĘDZIEMY MIEĆ CZAS NA SPOTKANIE.! I POZNAMY SIĘ BLIŻEJ ;D...


Nie wiem czy ktoś wie o tym ale Wiktoria ma dziś urodziny dlatego napisałam to. Jeszcze raz Wszystkiego najlepszego Wika.!


Życzę ci

Dobrego tortu



Samych szóstek









Dobrych słodyczy





I pociechy z bloga








JESZCZE RAZ STÓWKA



radocha6:*










1 komentarz:

Unknown pisze...

Aż się mi miło zrobiło :** Dziękuję :) Tort będzie dobry, to na pewno xd

Goście