sobota, 6 października 2012

Fabian 1 sezon+Zdjęcia

Hejka jak tam u was u mnie spoko nie za bardzo się wyspałam bo bardzo mocno wiało i padało.!



Fabian 1 sezon


Gdy poznał Ninę od razu się zakochał był pierwszym który pomógł jej w zagadce każdy wie że robi śmieszne minki ;) Nigdy nikogo nie obraził tylko trochę się martwił zniknięciem Joy.






Ja nie chcę tworzyć kłótni ale prawdę mówiąc nie podoba mi się to zdjęcie.































Ok teraz fotki







Bardzo fajne zdjęcie od razu na facebooku je udostępniłam ;)















Zdjęcie


Bezpośredni odnośnik do obrazka




Bezpośredni odnośnik do obrazka







Bezpośredni odnośnik do obrazka


A to oczywiście nie jest Jade tylko Nikita.

Kogo wolicie

Fabiana w 1 sezonie czy Fabiana w 2 sezonie

Ok na dziś to wszystko.

3 komentarze następna notka


radocha6:*









4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Super zdjęcia :D

Małpa xd pisze...

W oby sezonach <3

wikkki pisze...

Super notka ! ♥
Chyba wolę Fabiana w 1 sezonie ;(

~Trixie :]

ραυℓιиє pisze...

A ja tam kocham wszystkie jego zdjęcia. To moja ulubiona postać, więc w obu sezonach <3. Suuuper notka :D

Goście