niedziela, 21 października 2012

Anonim :33 Jestę detektywę xd

Hej,
jak widzicie pobawiłam się w detektywa i odkryłam, że Anonim, który napisał mi 'Fajna notka nareszcie coś dodałaś bo już dawno niczego nie było' i dał linki do blogów Marleny:
* albo jest wielbicielem pewnej osoby o nazwie Fan HoA (jakby nie patrzeć naszej byłej pomocnicy)
* albo jest DAMIANEM (co bardziej możliwe)
* albo jest Marleną (też możliwe)
* albo po prostu jakimś dziwnym trafem ciągle daje linki do blogów Marleny, co jest zupełnie przypadkowe.

Moim zdaniem (patrz punkt 2 i 3) to jest Damian albo Marlena. I proszę, abyś przestał(a) komentować jako anonim, bo masz konto. Poza tym - zakładka Reklama.

Ale najdziwniejsze jest to, że napisał(a) 'Wiesz co tylko Damian miał fajne notki a wy same chłamy wstawiacie nie będę czytała już tego bloga!' z czego wnioskujemy, że to dziewczyna. To wyklucza Damiana, więc... Wow, ale fajnie! Marlena lansuje swojego brata, swoje blogi i hejtuje nas jako anonim i to jeszcze na tyle nieuważnie, że odkryłam, że to ona! Może jeszcze napiszesz 'Marlena to najlepsza i najfajniejsza dziewczyna na świecie, nie ważne, że na jej najpopularniejszym blogu 6 na 10 osób odpowiedziało, że jest beznadziejny!'? To by bardziej pasowało -,-


I w tym momencie, jeśli nie przestaniesz hejtować, Marleno, to oświadczam wszem i wobec, że przez Ciebie usunę możliwość komentowania jako anonim i wszystkie Anonimki z naszego bloga będą hejtować CIEBIE. Więc nie wiem, czy Ci się opłaca.


Dla każdego, kto ma ochotę powiedzieć coś Marlenie albo Damianowi:


- mail Marleny: http://ilovetdaibtr.blogspot.com/
  jej najpopularniejszy (chyba) blog: http://ilovetdaibtr.blogspot.com/


- mail Damiana: bloggerbtr@op.pl

Polecam się na przyszłość jako detektywa. Wkurza Cię jakiś Anonim na Twoim blogu? Napisz do mnie! victoriia1010@gmail.com

Torii <3

8 komentarzy:

Daami pisze...

Ja ne omentuje a w ogóle to teraz za badzo nie mam jak bo klawatura popsuta :(

Daami pisze...

A tak w ogóle to nie blog Marley tko jej siostry Weroniki, mają wpune konto bo p co się wylogowywać...

Natalia:* pisze...

Nie no Wiktoria ty to jesteś cwana ja od razu wiedziałam że to oni bo kto chciał by się zemśić. No oni. Nie wiem co Damian napisałeś.

Daami pisze...

Możesz usunąć anonimy... mi o nie przeszkoszi, a Marlena nie jest moją siostrą :)

Pisałęm że to nie ja pisałm (XD), a te blogi co w kom. są to są jej siostry

I jeszcze raz, mi to nie będzie preszkadzało że usuniez anonima

Daami pisze...

"chłamy" - ona zna takie słowo :o

( :P )

Daami pisze...

A tak w ogóleto za co miałbym się obrazić i zezłościć jeżeili sam odszedłem?

ραυℓιиє pisze...

A u mnie na blogu ciągle ktoś (jakiś Annimek), na każdym kroku, w każdej notce, reklamuje właśnie tego bloga, o którym mówisz, czyli ilovebtrhoa(...). Usuwam te komentarze oczywiście. Co za chamstwo!
P.S. Witaj w klubie, też czasami rozgryzam takie zagadki, to moja pasja xDDD

Anonimowy pisze...

Tak wogle to nie jestem tym kim myślicie ze jestem

Goście