środa, 17 października 2012

Patrishia 2 sezon+Zdjęcia

Siemka przepraszam że nie dodawałam ale laptop mi się zepsół. Nie jestem w szkole bo zachorowałam.


Notka:

Patrishia w 2 sezonie bardzo się zmienia miała lepszy charakter. Znalazła swoją pierwszą  miłość Eddiego. Jest milsza da innych. Gaduła bardzo bardzo mi się spodobała w 2 sezonie.

















Głos podkłada









Zdjęcia:




Zdjęcie





Zdjęcie




Zdjęcie




No ona jest piękna <3
Zdjęcie





Zdjęcie





Zdjęcie






Zdjęcie


Zdjęcie




Zdjęcie









Bezpośredni odnośnik do obrazka
Zdjęcie


Bezpośredni odnośnik do obrazka



Nathalia ona jest piękna :*


Bezpośredni odnośnik do obrazka







Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka



O nie Louisa nie żyje ;D


Bezpośredni odnośnik do obrazka



Bezpośredni odnośnik do obrazka



Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka



Bezpośredni odnośnik do obrazka





Bezpośredni odnośnik do obrazka




Bezpośredni odnośnik do obrazka




Bezpośredni odnośnik do obrazka






Bezpośredni odnośnik do obrazka



Bezpośredni odnośnik do obrazka



Bezpośredni odnośnik do obrazka






To wszystko
EDIT:

PETYCJA POD KIEROWNICTWEM: JULKI, MARZENY I PAULINY.
Jak większość z was wie, Patrycja (Nathalia Ramos) Chce odejść z Blogów,a więc mamy pytanie. CO TY ROBISZ?! CHCESZ ODEJŚĆ ZE WSZYSTKICH BLOGÓW?! DO RESZTY CI ROZUM ODJĘŁO?! SPÓJRZ TYLKO ILE POŚWIĘCILIŚMY NA DODAWANIU POSTÓW! SCENARIUSZE SĄ BOSKIE! SPÓJRZ NA KOMENTARZE! ILE OSÓB CIĘ ODWIEDZA! SPÓJRZ ILE ZAWDZIĘCZASZ TYM BLOGOM! SPÓJRZ KOGO POZNAŁAŚ! MNÓSTWO OSÓB CIĘ WSPIERA! NASZE PYTANIE BRZMI CZEMU TO ROBISZ? NIE ODCHODŹ! MASZ TALENT DZIEWCZYNO! UWIERZ NAM! MASZ TALENT! NIE ODCHODŹ! WEJDŹ NA TE BLOGI, ZOBACZ CO TAM PRZEŻYŁAŚ! PRZYPOMNIJ SOBIE TO WSZYSTKO! SPÓJRZ NA KOMENTARZE! ZOBACZ TYLKO! NIE WIEM CZEMU CHCESZ TO ZROBIĆ. DZIEWCZYNO. WIEMY ŻE ZACZYNA SIĘ ROK SZKOLNY, ALE MOŻESZ DODAWAĆ SCENARIUSZE RAZ NA TYDZIEŃ LUB DWA! WIEMY ŻE NIE KOMENTUJEMY POSTÓW, ALE JE CZYTAMY! CZEMU? BO SĄ GENIALNE! NA KOMENTOWANIE NIE MAMY PO PROST CZASU. : C ALE ZASTANÓW SIĘ PROOOOSIMY!

radocha6:*


















5 komentarzy:

Małpa xd pisze...

Spoko nota :)

Anonimowy pisze...

Same zdjęcia...
ale nudy, nie mówię że piszesz głupie notki, ale gdybyś dodatkowo napisała coś, jakieś pytanie, zabawę, ciekawostkę to by było co poczytać a tak to szybko pooglądam zdjęcia i to koniec :C

Natalia:* pisze...

Nie będę dodawać jakiś zabaw jak Damian bo jak on tu był to ten blog spadł na dno jak się zwolnił to o wiele lepiej jest nie interesuję mnie jego zdanie niech do mnie piszę co chcę ale ja go nie lubię ja się nie pytam przy zgłaszaniu o czym będziesz pisać na bogu wybrałam tylko ciekawostki. KOSZMAR nie wiesz jak się z nim pracowało więc nic nie mów. Na takie specjalne notki to ja muszę mieć pomysł i czas.


radocha6:*


PS.OBIECUJĘ ŻE SPECJALNIE BĘDZIE DLA CIEBIE NOTKA JUTRO

Anonimowy pisze...

Wiesz co tylko Damian miał fajne notki a wy same chłamy wstawiacie nie będe czytała już tego bloga!

Unknown pisze...

Anonimku! To nie są same zdjęcia -,-

Goście