niedziela, 21 października 2012

Amber 2 sezon+Nikt nie będzie mi mówił co mam robić

Hej dziś Amber 2 sezon i do was sprawa.


Amber jest mądrzejsza w 2 sezonie jej przyjaciółką jest dalej Nina na początku nie będzie chciała chodzić z Alfim a potem chcę. Później po zerwaniu Amber bardzo chciała chodzić z Alfim było widać że jej na nim zależy.♥
























































Teraz coś do was!!! 

Nikt nie będzie mi mówił co mam dodawać czy za dużo zdjęć że mało zabaw i ciekawostek ale do tego trzeba mieć czas żeby takie coś dodawać. I będę dodawała zdjęcie kiedy będę chciała. To nie twój blog więc nie mów mi o czym mam pisać.


radocha6:*






















3 komentarze:

Daami pisze...

Ja wolę pierwszy sezon, wszyscy się poznają... no i było więcej spraw z życia a teraz prawie sae tajemnice :(

AMBER TEŻ WOLĘ Z 1 SEZONU!

Clementine pisze...

lubię gdy wstawiasz ten cykl osób z I i II sezonu :)

Małpa xd pisze...

Fajna notka, ale.. Nie zrozum mnie źle teraz - czytelnicy piszą to dla Twojego dobra! Liczysz na nasze komentarze, ale wstawiasz np. tylko zdjęcia.. Jeśli komuś się to nie podoba, to ma prawo wyrazić swoją opinię tak?

Goście