środa, 25 kwietnia 2012

Zawiodłam się na Was + nowy blog :)

Hej,
jak widzicie po tytule - zawiodłam się na Was. Naprawdę, szczerze się zawiodłam. Myślałam, że chcecie, żebym nadal pisała bloga, ale widzę, że Wam to obojętne. Poprosiłam o 6 komentarzy, a pod postem znalazłam... jeden. Powinnam teraz zawiesić bloga! No bo skoro przez prawie tydzień nie potraficie NIC napisać, to po co ja mam się męczyć i pisać dla Was ciekawe notki, nad którym bardzo długo pracuję? Mimo wszystko dam Wam jeszcze jedną szansę. JEŻELI POD TĄ NOTKĄ NIE BĘDZIE PRZYNAJMNIEJ 6 KOMENTARZY - ZAWIESZAM BLOGA. MACIE CZAS DO PRZYSZŁEJ ŚRODY - 02.05.12r.

Okej, teraz trochę lepsza nowina - założyłam drugiego bloga. Adres:


Wbijajcie i KOMENTUJCIE! Dodam jeszcze reakcje :)
Torii ♥
Ps. Jeśli już naprawdę za trudne jest dla Was napisanie komentarza to chociaż klikajcie reakcje! Dodam je dzisiaj. 10 pozytywnych i nie zamykam bloga :)

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Fajny blog :)

Małpa xd pisze...

Zawsze komentuję i zawsze będę!!
Super bloguśśś ♥
Megi ;*

Neddziiak.>3 pisze...

Torii napiszę ci to samo co Pauli.:

Wiem jak to jest.!
Parę dni temu sama z tego powodu odeszłam.
Więc nie bd cię powstrzymywała bo to nie ma sensu, to musi być wyłącznie twoja decyzja.
Jak dobrze wiesz odeszłam po raz drugi.
Pierwszy raz wróciłam pod presją, nie mogłam już znieść tych wszystkich przygnębiających wiadomości od Wiki.
Ale teraz wiem że już nie wrócę.
Nie czułam się doceniana bo praktycznie brak komentarzy i nie miałam zamiaru ciągnąć tego dalej jak i tak nikt tego nie doceniał.

Ale nie zrozum mnie źle. Lubię twojego bloga, ale decyzja to musi być twoja, musisz to przemyśleć. Ja myślałam nad tym ok. pół miesiąca aż to zrobiłam.
Chciałam znaleźć czas na inne przyjemności bo teraz wiem, że monitor nie zastąpi ci ludzi zwłaszcza tych moich tych którym mogę zaufać i spędzić mile czas. Nie doceniałam tego bo całymi dniami jak miałam dostęp siedziałam na blogu myśląc tylko o notkach. Na szczęście obudziłam się już i zamierzam się dobrze bawić.

Dla mnie blog się wiąże z dużymi wyrzeczeniami nie wiem jak jest u cb z tym. Dlatego postanowiłam nie rezygnować z przyjemności i cieszyć się z bliskich mi osób puki je jeszcze mam. Nie jestem już taka młoda i zanim się obudzę będzie za późno aby głupkować z moimi dawnami.!

Życzę ci jak najlepiej.

Nataliaa.

Anonimowy pisze...

Masz bardzo fajnego bloga, piszesz fajowskie notki i Megi też. Czekam na kolejne notki.

Anonimowy pisze...

Ekstra blog!! ;) Czekam na kolejne notki.

flammable. pisze...

Nie zamykaj bloga! Plosiem!

Anonimowy pisze...

Kocham twojego bloga! Nie zamykaj go!

Anonimowy pisze...

NIE ZAMYKAJ BLOGA!!!!!

Małpa xd pisze...

Widzisz już masz dużo więcej komentarzy, a ile masz fanów!

Megi ;********

Anonimowy pisze...

Super blog :)
N.<3

Anonimowy pisze...

Faajny Bloog <3 Nie zamykaj go.! ♥

Małpa xd pisze...

Wikii♥ Kiedy notka? Tu i na "O wszystkim i o niczym" ?

Kociubiaczka pisze...

Fajny blog !. ;p
Zapraszam : fashionstylandme.blogspot.com

Goście