środa, 11 kwietnia 2012

Przepraszam + nowi :)

Hej,
chciałam powiedzieć, że znooowu bardzo Was przepraszam za brak regularnych notek... Ostatnio miałam ważną sprawę rodzinną i nie mogłam pisać, ale OTO JESTEM! ;D Jestem i powiadamiam Was, że zamierzam na tydzień dodać 2 autorki - POPPY i tego Anonimka, którzy odpowiedzieli na moje pytanie (oni wiedzą, jakie ;D). Tak więc, co do Anonimka, załóż sobie konto na bloggerze i podaj mi Twojego maila, a zrobię z Ciebie i POPPY autora bloga na tydzień :) A jeśli się sprawdzicie, to może nawet na stałe... ;D
Torii ♥
Ps. Wiem, że nie wypada, ale dziś Arka gra z Legią w półfinałach PP (Puchar Polski), a Wy pewnie wiecie, że jestem z Gdyni, więc... ARKA TO MY! FANATYCY! MZKS! PO ŻYCIA KRES! Nasza Areczka, ole, żólto - niebieska, ole, my jesteśmy tu, ....

Wiesz, co powinno tu być? Napisz na maila, a jeśli będziesz pierwszy zostaniesz kolejnym autorem bloga! :)

1 komentarz:

Małpa xd pisze...

Fajnie, że znalazłaś "moich następców" hehe :)

Megi ;*

Goście