piątek, 6 kwietnia 2012

Premiera + Anonimek-hater ;/

Hej,
dokładna data premiery 2 sezonu została już ujawniona. Jest to 28.05.12r. Wiem, że mało, ale dorzucę do tego parę fotek z Aną i Bradem z KCA 2012. Moim zdaniem prezentowali się przecudnie!

A jak wy sądzicie?

Napisałam jeszcze w tytule ,,Anonimek-hater". Chodziło o to, że w poprzednim poście poruszyłam temat odejścia Nat z HoA. I tutaj cytuję tego Anonimka ,,A niby taki "fan HoA" z cb. Usuniesz mój komentarz? Mam to gdzieś! Ty chyba w ogóle chcesz żeby HoA przestało istnieć!"

Ano właśnie. Pisałam ,,I jestem prawie pewna, że przez to, co napisałam zaczną się ataki na mnie". I tu pierwszy przykład. TŁUMACZYŁAM - JA CHCĘ, ŻEBY NATHALIA ZOSTAŁA, ALE NO BEZ PRZESADY!!! W tym momencie zaczynam się zastanawiać - może ja w ogóle zamknę bloga? Bo skoro chcecie za każdą moją opinię obrzucać mnie słownie, to ja dziękuję za coś takiego.

Co do cb, Anonimku - tak bardzo odważna jesteś (bo sądzę, że raczej jesteś kobietą), a nie masz odwagi nawet się podpisać. I teraz szczerze mam ochotę powiedzieć Ci tylko 5 słów - MAM CIĘ W DUPIE, IDIOTKO!!! -,-

Przepraszam, że musieliście to widzieć. No dobra, nie zanudzam.
Papatki, może nawet ostatnie ;*
Torii ♥

2 komentarze:

Małpa xd pisze...

Nie odchodź! Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie. To, że napisałaś, że rozumiesz Nat, to nie znaczy, że nie jesteś fanką HoA. Przecież to jest decyzja Nathalii, czy zostanie, czy nie. Mnie też chcecie zaatakować? Bardzo proszę! Cytuję mojego kolegę "Mam gdzieś zdanie innych, ja wiem swoje i już". Chcemy, żeby Nati wróciła, dlatego robimy naszą akcję. Zapraszam do niej (szczegóły u mnie na blogu). Ale ludzie, nie miejcie pretensji do Nathalii ani do Tori. Dziewczyna chce się kształcić i być w życiu kimś wielkim. Nie aktorstwo czyni z nas człowieka, ważne są czyny, a nie słowa. Ja popieram Torcię!
To jest moje zdanie na ten temat i mam nadzieję, że ktoś je uszanuje!

Pozdrawiam
Megi ;*

Prokop Fotografia pisze...

Nie odchodz pliska ! Jakiegoś Anonimka bedziesz słuchać ? No weś !

Goście