piątek, 6 kwietnia 2012

Dziękuję Wam ;***

Hej,
jak widać po tytule, chciałabym Wam podziękować. A najbardziej Alicii i Megi - są ze mną na dobre i na złe (kurcze, ten serial mnie przeraża ;D) i zawsze mnie pocieszają. Dziękuję:

- obserwatorom, czyli Megi ;*, Wikaa999, Pineczka99, Paula, Nakręcona :), wikkki ♥ i Vilhelm... Dziękuję Wam... ;***

- komentującym anonimkom i nie tylko (tutaj chcę wyróżnić Millington, która komentuje prawie każdy mój post). To naprawdę podnosi mnie na duchu. ;*****

- odpowiadającym w ankietach. Dzięki Wam wiem, co zmienić, a co zostawić ;D Snek ju :)

- wszystkim, którzy ,,podbijają" mi licznik wejść, ale nie komentują ;)

- i... każdemu, o kim zapomniałam!!! :)

Ale mojej ,,trójcy świętej'' dziękuję najbardziej:

* Megi ;*
* Aliciaa.
* Millington

Wam dziękuję NAJMOCNIEJ! Po całej akcji z Anonimkiem odezwałyście się najszybciej i od razu pomogłyście mi rozwiązać sytuację :) Jeszcze raz DZIĘKUJĘ WAAAM!!! ;****

No, to na razie na tyle
Torii ♥

2 komentarze:

Magda pisze...

Super blog. Zapraszam do mnie ;P

Prokop Fotografia pisze...

Dziękuje i nie ma za co :) świetny blog :)

Goście