wtorek, 8 maja 2012

Moja przerwa za mną + trochę źle trochę dobrze

Hej,
dziś ,,notka bez notki". Jutro dodam meeega długi scenariusz, może Wam to wynagrodzę. Mam nadzieję, że przez moją długą przerwę nie zniechęciliście się do bloga. I szczerze mówiąc - jestem trochę smutna. CZY MUSZĘ PISAĆ, ŻE ZAMKNĘ BLOGA, ŻEBYŚCIE KOMENTOWALI??? Ale cieszę się, że znalazłam aż 13 komentarzy pod ostatnią notką! To jak na razie mój rekord! (wiem, że niektórzy mają tak codziennie, ale dla mnie to nowość)

PROSZĘ WAS O TAKĄ JEDNĄ, MAŁĄ RZECZ - OD TERAZ JEŚLI POD KAŻDĄ NOTKĄ NIE ZNAJDĘ MINIMUM 4 KOMENTARZY - ZAWIESZAM. I TO NA SERIO.

Paaa
Torii ♥

7 komentarzy:

Małpa xd pisze...

Fajnie, że wracasz ;)

Megi ;*

ραυℓιиє pisze...

Zagdzam się z Megi :)

Anonimowy pisze...

Zostań na blogu! Jesteś super i blog też =*

Małpa xd pisze...

Kocham twój blog.

Pozdrawiam.

Małpa xd pisze...

Heh nie podpisałam się, ale wiesz, że to ja ;)

Anonimowy pisze...

Kiedy w koncu bedzie nowa notka? czekam, czekam i nic ;(

Aga ♥ pisze...

Super blog, będę często zaglądać! :D

+ zapraszam na http://shopping-crazy.blogspot.com mam nadzieję, że zostawisz coś po sobie :)

Goście