środa, 19 grudnia 2012

Zdjęcia+Gify+Brad i Samantha+Chyba nie lubicie moich notek+Urodziny


Siemka i jak tam u was u mnie jakoś leci wczoraj było zebranie. KOSZMAR.-.- Niestety u nas w szkole rusza durny e-dziennik.-.-





Ok na początek zdjęcia











































Ok teraz gify:






















Ok teraz opis Brada i Samanthy




Brad i Samantha są piękną  szczęśliwą parą. Na początku nie polubiłam jej ale stwierdziłam że to śliczna para i do siebie pasują. Wiem że inni mówią że Brad powinien chodzić z Nathalią ale oni są tylko najlepszymi przyjaciółmi.




















Ok jutro jest mój wyjątkowy dzień moje urodziny będę miała 13 lat. Bardzo się ciesze że wreszcie będę miała urodziny....:D







Blogger ZwykłaDziewczyna13 pisze...
Hm... Jeżeli chodzi o mnie to nie lubię twoich notek masz racje... Ja je KOCHAM !!!!! Są świetnie nie brakuje im niczego :* Po prostu są genialnie... ja np. widzę jak piszesz, że piszesz i wyrażasz przez to swoje zdanie... To mi się właśnie podoba... nie przepadam za blogami na których wszystko napisane jest sztywno i nudno... choć penie sama tak piszę. Odwrotnością jesteś ty... piszesz genialne notki które czyta się z ogromną przyjemnością i radością. Nawet nie wiesz ile razy dziennie sprawdzam czy czasem czegoś nie dodałaś...
Mam nadzieję, że ta "zwięzła" wypowiedź odpowiedziała ci na pytania. ^.^
LOVE :*
18 grudnia 2012 09:45
 Usuń
Blogger Aniołeczek pisze...
Ja je bardzo lubię mam jedną uwagę CHCĘ ŻEBY BYŁY JAK NAJDŁUŻSZE!!!
No to ta moja jedna uwaga ;)


Werka :*
18 grudnia 2012 12:00
 Usuń





Ok Zwykładziewczyna13


Zrobiło mi się bardzo miło chociaż ty doceniasz moje notki nikt nie chcę ich komentować



Aniołeczek



Wiesz że nie mam czasu na takie długie notki ale dziś udało.





Naprawdę sprawa zrobiła się poważna jeśli nie zaczniecie komentować moich wypocin to ja odejdę wstyd mi jest czasami że ja piszę do innych że napisałam notkę....





Ok mam nadzieje że zrozumiecie to co ja napisałam

radocha^^

6 komentarzy:

syrenka pisze...

Ty mi tu nawet nie myśl o żadnym odejściu !! Kiedyś dostanę zawału i nie wytrzymam psychicznie przez te wasze odejścia... (mówię do wszystkich którzy o tym myślą) Masz super bloga i jestem pewna, że znalazło by się z jakiś milion osób które go czytają ale nie lubią komentować. Taki sam problem mam na moim blogu... mało kto komentuje ale ja to co innego. Ty piszesz super i już widzę cię w przyszłości jak będziesz pisać do gazety. ;D
Przedwczesne 100 lat :* I co jestem pierwsza łyso ? :p
Love :*

Clementine pisze...

ja lubię twoje notki czytam każdą

Unknown pisze...

Ale... Ale... jeśli odejdziesz to nikt praktycznie nie będzie pisał na blogu :c

Unknown pisze...

Poza tym, nie widziałaś? Na moim nowym blogu z opowiadaniami jest nowy wygląd i rozdział :)

Pokój Zaczarowanych Szablonów pisze...

No nie odchodź!!!Co ja będę czytać???

Daami pisze...

Nie chodzi o to że jeśli nie komentuję to nie lubię, lubię! Ale nie mam czasu by komentować, zobacz ile masz wyświetleń! Ja na blogu raz miałem (nie wiem jak to zrobiłem, to jakieś dziwne) ponad 2000 wejść do jednej (i jedynej) mojej notce a 0 komentarzy...

Goście