niedziela, 16 grudnia 2012

Nie było 6 komentarzy+Parę gifów+Data premiery 3 sezonu





Siemka co tam u was u mnie jakoś leci wiecie że nie było 6 kom. i nie powinno być notki ale ulitowałam się and wami.









Pamiętacie?























Piękna Amber której będzie nam brakowało w Sibunie













amber z wysypką.gif



rozmowa JOY z SIBUNĄ.gif



dekoracje na bal.gif






OK DŁUGO OCZEKIWANIE ALE TU JEST JUŻ WIADOME DNIA 3.01.2013 ODBĘDZIE SIĘ PIERWSZY ODC. TAJEMNIC DOMU ANUBISA.


CIESZĘ SIĘ


Ok max.5 komci
radocha^^

3 komentarze:

syrenka pisze...

Super notka. Ja cieszę się jak nie wiem !!! <3

Unknown pisze...

Jaram się! Ogólnie to Ana jest moją ulubioną aktorką z obsady więc będzie mi brakowało Amber... Może jednak wróci? :)

Daami pisze...

Szkoda że nie będzie Amber :(

Zaprosiłem Cię radoha na bloga, wysłałem Ci go na e-mail.
Zapraszam wszystkich których uważam że dobrze piszą :) Znasz kogoś jeszcze? (oczywiście nie musisz się zgadzać na nic bo nie będę nikogo zmuszał) by-byc-fajnym.blogspot.com

Goście