piątek, 28 grudnia 2012

Zdjęcia+Filmiki+Wiem co się stanie z Amber :(





Witajcie!


Dziś średnia notka

Oto zdjęcia


















http://www.youtube.com/watch?v=ZbWcVCZ-HL0&feature=player_embedded






http://www.youtube.com/watch?v=3fiOcpqQbQY&feature=player_embedded



Ok przeczytałam na blogu co się stanie z Amber popłakałam się przy tym. Ok każdy myślał co się dzieje z Amber i się stało Amber będzie w nowej szkole. SZKOŁA MODY.


Ja płacze najpierw Nina i Mick a teraz Amber to jest przesada.;_______;

Jestem pogrążona w bólu.:(((





radocha^^

4 komentarze:

Clementine pisze...

Ana ślicznie wyszła na tych foteczkach a po za tym suuper notka

Unknown pisze...

Ale będzie mieszkać w DA czy już nie??

Anonimowy pisze...

Hmmm...Fajna notka ale z jednym sie nie zgodze...poniewaz byylo duzo zdjec z planu, na twitterze gdzie byla Ana i nie zgodze sie z tym, ze ona wyjedzie. Na sesji jej nie bylo, gdyz byla w Hollywood w trakcie zdjec. Wiec tak dla pocieszenia Amber bd w trzecim sezonie. Nie chcialam Cb obrazic, ale to takie info. ;)
TRUSKAWKOWA:D

Anonimowy pisze...

Ale,że dostanie się do szkoły mody to oczywiście będzie. ;)
Zapomniałam dopisać...
TRUSKAWKOWA:D

Goście