czwartek, 6 grudnia 2012

Ana mi odpisała...




Cześć
Jak tam u was u mnie fajnie dziś wczesna notka bo godzinę do szkoły. Nie będzie dziś normalnej notki.
Jak zawsze muszę zajrzeć na facebooka... Miałam 2 wiadomości jedna od Marzeny (niektórzy wiedzą była tutaj redaktorką) a jedna od Any... Zapytałam się jej...





  • Dzisiaj
  • Natalia Marta Radońska

    Hello! Is it true that the show's Amber will no Sibunie please reply.
    Fan of Polish
    Greetings from Polish
    Natalia
    • Ana Mulvoy Ten

      u have to wait and see x














      Jestem bardzo radosna że mi odpisała Ana.... Szkoda że mi nie powiedziała czy będzie w sibunie.:(


      radocha^^

















    4 komentarze:

    Małpa xd pisze...

    Mi kiedyś odpisała Tasie ;)
    Wiesz, chyba nie może zdradzać szczegółów :p

    Unknown pisze...

    Ale wiesz, że to może być fejk i że to może być ktoś, kto się podszywa pod Anę? Btw ranisz angielski xd

    schizofreniczna prostytutka pisze...

    masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    Daami pisze...

    Fajnie że odpisała, fajnie by było gdyby znów Ci odpisała :)

    Goście