poniedziałek, 28 maja 2012

Dawka grafiki + Ciekawostki

Hejka!
Nie mogę uwierzyć, że już dzisiaj premiera. Jeszcze pamiętam jak narzekałam, że musimy tak długo czekać, a tu proszę, jak zleciało! Niestety, odcinek obejrzę dopiero o 20:05, bo na 16 mam niemiecki (-,-) i nie wiem czy zdążę wrócić. Już nie mogę się doczekać!!!!!!

Dzisiaj mam dla Was solidną dawkę grafiki :














Sibuna w Hogwarcie. Pomysłowe.;)
















I spóźnione 1oo lat dla Bobby'ego. Z tej okazji gify z nim :










A teraz przejdźmy do części z ciekawostkami. Poszperałam w necie i znalazłam kilka ciekawostek związanych z obsadą i serialem :

Nathalia powiedziała, że kocha pracować z Brad'em i niesamowicie się z nim pracuje.

Brad powiedział, że piosenkę "You I See", którą napisał Fabian mógłby zaśpiewać dla Niny.

Nathalia najwięcej czasu spędza poprawiając włosy i makijaż.



Megi ;*

PS. Torii ♥, oczywiście, że możesz mówić do mnie Megusiu ;D A skoro wróciłam to nie zamkniesz bloga??

1 komentarz:

Unknown pisze...

Nieee, nie zamknę ;) Jeszcze poprosiłam Wikę, żeby powiedziała u siebie, że poszukujemy pomocy :) Dziękuję ;**

Goście