niedziela, 27 maja 2012

Eee..Powracam?

Hej.
Tu Megi ;* Po tym , jak Torii ♥ napisała, że jeśli nikt się nie zgłosi do przyszłej środy, zamyka bloga. Ja sama nie wytrzymam jeśli go zamknie, więc moje sumienie kazało mi wrócić. Sama zrobiłam sobie tygodniową przerwę od mojego bloga, więc postaram się pisać tu przynajmniej co drugi dzień. Mam nadzieję, że mnie jeszcze pamiętacie i będziecie komentować chociaż niektóre moje notki. Na dobry początek wstawię gify :









Megi ;*

PS. Sorki, że tak krótko, ale jestem zmęczona po dzisiejszym dniu...
PPS. JUŻ JUTRO PREMIERA!!!!! ALE SIĘ CIESZĘ!!!

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Megi oczywiście, że cię pamiętam ;) Nie da się ciebie zapomnieć ;D

Wikaa999

Małpa xd pisze...

:D Dzięki

Unknown pisze...

Megusiu (jeśli mogę tak na ciebie mówić, kojarzy mi się ;D), dziękuję Ci, że wracasz. Nawet jeśli chodziło mi o to, żeby ktoś nowy dołączył, i tak się cieszę ;) Dziękuję :**

Torii ♥

Goście