wtorek, 9 kwietnia 2013

Tak, wiem. /Torii

Z góry napisałam, że to notka ode mnie, żeby ci, którzy mnie nie lubią nie czytali.
Radocha powiedziała, że nie jara się HoA. Mnie to jara, czekam na odcinki u nas. Ale... Mam w głębokim poważaniu co robią i gdzie są aktorzy House Of Anubis. Powód? Bardzo proste. Ostatnio sama mam bardzo mało prywatności, więc zaczęłam szanować cudzą. Nie obchodzi mnie też co robi 1D, z góry mówię - nie jestem już aż taką Directioner jak kiedyś. Po prostu mi przechodzi. Nadal ich kocham, fakt, ale teraz bez żadnego problemu mogłabym się pogodzić z tym, że Niall miałby dziewczynę czy spokojnie mogłabym zdjąć ze ściany moją tablicę o nich.
To, że mało pisze jest znane chyba każdemu, kto czyta tego bloga na bieżąco.
Najpierw poległy te sławniejsze. Czas i na nas.
Więc oficjalnie, beż żadnej konsultacji z Natalie czy Radochą ZAWIESZAM BLOGA. Jeśli znajdzie się jakaś dobra dusza, która postanowi poprowadzić dalej Sibunę i tchnąć w nią życie, proszę, skontaktuj się ze mną.
Wasza Torii xx

2 komentarze:

Natalia:* pisze...

Nie musisz się mnie pytać.. Zawieszenie bloga to dobry pomysł.. Może jak zacznie lecieć znowu HoA to może znowu zacznę się jarać HoA

Unknown pisze...

macie racje ! :)

Goście