czwartek, 1 listopada 2012

Victor 1 sezon+Zdjęcia+Komentarze+Już jutro ;__;

Hej jak u was ja już wróciłam z cmentarza. Jak do domu weszłam to było ciepło bo u nas w Gdyni to zimno brrrr...





Victor w pierwszym marzył że być nieśmiertelny pragnie że ułożyła mu kielich Angh ale go nie ułozy bo ona nie jest wybraną.




































Ok fotki:


Bezpośredni odnośnik do obrazka






Bezpośredni odnośnik do obrazka



Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka








Bezpośredni odnośnik do obrazka





Bezpośredni odnośnik do obrazka





Bezpośredni odnośnik do obrazka







Sprawa komentarzy!

Jeśli będzie chociaż 4 komentarze to każdemu użytkownikowi polecę bloga prze 3 dni i komentować będę przez 3 dni.

I tak przy każdej notce.





Niestety już jutro będzie ostatni odcinek HoA nie mogę się doczekać ale i będzie mi smutno że się kończy.



radocha6:*






















7 komentarzy:

Unknown pisze...

To już jutro? :OOO Jak ten czas leci... ;c

Unknown pisze...

Fajna fotka.Szkoda że już jutro będzie koniec.:(

Natalia:* pisze...

No wielka szkoda że jutro będzie koniec :(

Olivia pisze...

wielka szkoda że jutro już koniec :(
ale świetna notka :D

syrenka pisze...

Świetna notka :)
Szkoda, że to już koniec... :c
Głupio, że jeszcze tak długo do 3 sezonu ;c

Clementine pisze...

Supeeeer nota:D

Daami pisze...

Dziwnie tak szybko :(

Wydaje mi się że Joy i Eddie są jeszcze nowi, że przyjechali, pogadali i... koniec sezonu :(

Też wczoraj byłem na cmentarzu, akurat lało... :(

Jeżeli możecie to opiszcie finał...

Goście